Föremålet för bolagets verksamhet är produktion av 3D grafik för upplevelser inom Virtual Reality (VR), och Augmented Reality (AR), interaktiva installationer för evenemang och företag, samt därmed förenlig verksamhet. Under paraplybegreppet "interaktiva installationer" ingår bland annat projicering av animationer på fysiska objekt samt användandet av sensorer vars huvudsyfte är att reagera på användarens fysiska närvaro. Våra tjänster innefattar nästan uteslutande skapandet och användandet av 3D objekt och animationer.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 467 | 2 149 | 1 435 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 25 | 34 | 13 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 | 19 | 12 |
Årets resultat (tkr) | -9 | 8 | 9 |
Summa tillgångar (tkr) | 396 | 367 | 255 |
Antal anställda | 2 | 2 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 467 | 2 149 | 1 435 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 25 | 34 | 13 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 | 19 | 12 |
Årets resultat (tkr) | -9 | 8 | 9 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 26 | 7 | 14 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 370 | 360 | 242 |
Tillgångar (tkr) | 396 | 367 | 255 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 59 | 68 | 59 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 336 | 299 | 196 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 396 | 367 | 255 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 734 | 1 075 | 1 435 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 1.7% | 1.6% | 0.9% |
Soliditet | 14.9% | 18.5% | 23.1% |
Kassalikviditet | 110.1% | 120.4% | 123.5% |
Föremålet för bolagets verksamhet är produktion av 3D grafik för upplevelser inom Virtual Reality (VR), och Augmented Reality (AR), interaktiva installationer för evenemang och företag, samt därmed förenlig verksamhet. Under paraplybegreppet "interaktiva installationer" ingår bland annat projicering av animationer på fysiska objekt samt användandet av sensorer vars huvudsyfte är att reagera på användarens fysiska närvaro. Våra tjänster innefattar nästan uteslutande skapandet och användandet av 3D objekt och animationer.